"Η Ζάκυνθός μου" - "ΣΤΗ ΖΑΚΥΝΘΟ" (Στίχοι: Νικόλαος Καψοκέφαλος 1863 - 1934)

Αγαπητοί μου φίλοι

Αυτή τη φορά μοιράζομαι μαζί σας μία μελοποίηση που έκανα τον Οκτώβριο του 2012, σε ποίημα του Νικόλαου Καψοκέφαλου (1863-1934). Το ποίημά του αποτελεί ένας ακόμη μικρός ύμνος για τη "ροδοανθοκαμωμένη" Ζάκυνθο, όπως χαρακτηριστικά την αποκαλεί... και όχι άδικα. Μεταξύ άλλων αναφέρει:
" Στης μαγικής σου εξοχής, τα’ άνθη και τα λουλούδια,
η φύση με εδίδαξε τση αγάπης τα τραγούδια.
Και αν ποτέ η μοίρα μου με πάει σε ξένα μέρη,
εσένα πάντα ο λογισμός εμπρός μου θε να φέρει.
"

Είναι πράγματι μοναδικό το πώς μπορεί αυτό το νησί να μαγεύει, να εμπνέει, να "αιχμαλωτίζει"... τους πάντες! Όπως και στις προηγούμενες παρουσιάσεις μου, έτσι και σε αυτή, φωτογραφίες με εικόνες του σήμερα από το Γιώργο Γεωργιάδη, τη Νατάσσα Κλαυδιανού αλλά και δικές μου εικονοληψίες πλαισιώνουν την μελοποίηση. Σας υπενθυμίζω επίσης, οτι μπορείτε να βλέπετε παράλληλα και τα λόγια του τραγουδιού, ενεργοποιώντας απλά τους υπότιτλους!

Καλή σας ακρόαση και θέαση!



Μουσικό Άλμπουμ: "Η Ζάκυνθός μου" (Μελοποιήσεις παλαιών και νεότερων Ζακυνθινών ποιητών)
Τίτλος: "Στη Ζάκυνθο"  
Μουσική, ερμηνεία: Γιάννης Παντάκης - (C)opyright 2013-2014    
Στίχοι: Νικόλαος Καψοκέφαλος (1863 - 1934) - "Η Ζάκυνθος στην Ελληνική και ξένη ποίηση" του Διονύση Σέρρα - Εκδόσεις Περίπλους  

Φωτογραφικό υλικό: Γιώργος Γεωργιάδης, Νατάσσα Κλαυδιανού, Γιάννης Παντάκης

Εικονοληψία: Γιάννης Παντάκης



Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τιμητική εκδήλωση στην ποιήτρια και συγγραφέα Λενέτα Στράνη - Ζάκυνθος 20/8/2023

Το μουσικό άλμπουμ «Η Ζάκυνθός μου» κυκλοφορεί σε Βιβλίο CD

"Η Ζάκυνθός μου" - "ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ" (Στίχοι: Ιωάννης Τσιλιμίγκρας 1872 - 1947)